lördag, december 02, 2006

Tussilago <3

Kan lika bra säga nu: Det blev ingen solning! Har inte varit hemma på hela dagen idag. Helt sjukt
Efter skolan drar man ner till stan och träffar mamma, handlar lite si och så. Träffar man andra på stan, går med dom och sedan hem för att göra sig i ordning snabbt som fan! Sticker ner till Knudan, tar båten med co över till Dänmark.

Att vara inne på toaletten med Johannes, Calle och cp-Simon var en speciell upplevelse haha.
& någon bög av dom, hällde öl i håret på mig. Hora! Pussylago på det

Jag hatar att tura. Aldrig mer, men speciellt var det. I alla fall ikväll
Sen blev jag även med i en klubb som kallas för CIM, någon klubb ni inte vill vara med i. Inte jag heller, men tydligen sa jag JA när cp-Simon frågade något. Det var dock inte det smartaste jag har gjort på länge (:


Nu ska jag sova. Tussilago (pussylago, som det heter ibland) på alla soetnowsar <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Vadå speciellt inne på toan, det var ju kung FFS XDD



p.s det var simon som hällde :P