onsdag, december 13, 2006

Lussevaka



Var på bio från 00.00 - 07.45 imorse! Otrött man var istället när man kom till skolan, somnade i aulan när det var Lucia i skolan. Efter det stack jag hem och sov från 10.00 - 18.30 haha. Jodå, jag kommer kunna sova inatt, är fortfarande trött.
-
Hände dock en massa roligt på bion. Dom jag satt med var jobbiga och snackade hela tiden, men det var ändå roligt eftersom dom snackade om något heelt annat och var allmänt cp. Sedan John Tallströms kommentarer var bäst! "Oh my god", "PAULA!" haha oh herre gud, alla dog typ av skratt eftersom alla var ju trött och glöttiga i biografen (haha). Sedan satt jag och Palme och sms:ade hela tiden, och han satt ovanför mig. Lönt! Sedan sms:ade John T och John R mig en massa de med. Men vi är inte normala.

Bättre lussevaka kunde det inte ha blivit. Vi såg förresten Deja Vu, den var skitbra. Grät och alla skrattade åt mig haha. Sedan såg vi The Holiday som sög kukar, förutom Jack Black <3>trollkarlsfilm (Kommer ej ihåg vad den heter), den var lite svår att förstå i början men i slutet fattade man allt. Ska nog se om den, för det var ingen text, eftersom den var så ny så de hade typ inte hunnit att göra text eller något. Så man hörde inte alla ord de sa i filmen, as jobbigt ibland. Man bara "Jaha, vad sa dom nu?". Grät även till den, ja som sagt. Man kunde grina åt allt när man var så trött haha.

1 kommentar:

Anonym sa...

ÅH deja vu va asbra :D Och the holiday, men itne prestige. Där passade jag på att sova en timme. Höhö