söndag, december 10, 2006

Jobb och Malmöe

Jobbade igår från 12.00 - 16.00, men fick vänta där en timme eftersom bussen inte gick förrens 17.08! Men käkade så länge då haha. Nu kan jag typ kassan utantill, skönt (: Oh, jag gillar verkligen mitt jobb. Speciellt nu när jag räknat ut vad jag kommer få ut i lön! haha, jag hoppas det nu blir den summan. Plus att alla där jag jobbar med är så jävkla goa & roliga! Tacka gud att jag verkligen inte kom med några tråkmånsar.

Men nu ska jag iväg, för jag ska till pappi i Malmöe! BYE
-
Uppdatering: 20.52
Har varit hos pappa hela dagen, skitskoj har det varit! Käkade och köpte lite saker åt mig, blev ju mina födelsedagspresenter (: Men det var mysigt, plus att pappa försökte printa in i mitt huvud att följa med till Polen till jul. Men icke sa nicke haha. Danke för idag, daddy tihi tussilago.
Nu är jag jättetrött och ska sova! PS. Bra att TR & Jim vann tävlingen! wiho

1 kommentar:

Anonym sa...

Mcdonalds <3