fredag, december 22, 2006

I'm the one

Jobbat idag från 17.00 - 20.30. Sedan gick jag och Richard lite på La Familia haha (eftersom vi skulle ta bussen tillsammans), köpte även ett jättefint halsband till mamma!

Gjorde även min första glass ever! .. i strut haha congratz biatch. Plus att den blev SÅ jävla fin. Fan nu glömde jag säga det till Linus, som alltid får göra mina glassar haha.

Ska jobba imorgon med, från 11.00 - 18.00. Jag kommer dö! Wish me luck
-
Hahahahaha så jäävla fult! Martin jobbar med gamlingar då ..

M A R T I N säger:
måste berätta en sak
M A R T I N säger:
kom in o skulle städa på ett rum idag
Paula säger:
haha okej :)
M A R T I N säger:
så hör ja så hur d knakar o ett lätt stönande åhåhåhå.. så ja bar what?! så ligger en typ 90 årig senil gubbe under täcket o runkar frenetiskt
Paula säger:
HAHAHAHAHHA öööööööööööööööööööööööööööööööööööööh
Paula säger:
öhöhöhööhöhöhöh
M A R T I N säger:
hahah så jävla fult
Paula säger:
jag dööör
M A R T I N säger:
och han sluta inte när jag kom in

Inga kommentarer: