lördag, december 16, 2006

Arom


Igår hade jag tjejmiddag och förfest hemma hos mig. Sedan stack vi till arom!
Jag fick:
* En svart/vit New York tavla (Som jag önskat i 100 år typ)

* Presntkort på väla
* Presentkort på Make Up Store
* Presentkort på bio
Tack så mycket alla för presenterna (& tack till alla dom som var där)! Blev jätte,jätte, jätteglad för allt (:
-
På arom hade jag verkligen skitkul! Träffade en massa som man inte har träffat på jättelänge.
Plus att jag är in löve i en olympiad. Oh grao på honom! Det fula var att jag stack och köpte läsk/vatten för att kunna snacka/flirta med honom haha, töntig jag är då. Tussilago säger jag bara

5 kommentarer:

Andreea sa...

tack för igår gumman:D:D hoppas golvet iten var alldes för klibbigt imorse..=)

Paula sa...

haha mamma bara: du får nog trka golvet i köket, jävligt klibbigt :P

Anonym sa...

så LOL du VAr, du bara heal tiden asså HAn i baren är så jävla porrig, så stod du där o Dreeeeeeegla...


CPBARN!

Paula sa...

haha, bosse, du som kommenterat haora?

Anonym sa...

man säger inte hora paula!!!


det heter gatuflicka ;)