tisdag, november 28, 2006

vad leker mitt öga på den här bilden? haha ofta jag har blåa ögon. har mer gröna i så fall :)http://www.ohgizmo.com/2006/07/03/magnetic-floating-bed/ vill också ha sån säng!



"
Kyssar ibland , så kom igen ta min hand , ta mitt efternamn paula andersson de finns en klang i det inte sant? HAHA
paula kan inte sjunga för hon har bara en lungaaaah
;D"
& vissa kan vara cp på msn ibland haha. det kanske stämmer, det sista med att jag bara har en lunga (:

-

annars har det varit en cp dag i skolan idag! speciellt på matten. jag & jimmy skrattade som fan. viccie kom in lite då och då haha. sen rasten innan matten, oh herre gud. jag jimmy och viccie var cpcpcpcp. jättemycket cp (: men sådant händer



"låt oss fortsätta snacket , jag i shorts och du i string,iallafall ett tag tills allting åker av, sen springer du runt glad för gjorde din dag"
(det här var roligt tyckte jag, haha)

(& ännu en gång, jag behåller den här texten! det är jag. jag känner mig så HEL när jag har den här på bloggen och inte trebuchet-skit)

Inga kommentarer: