fredag, november 03, 2006

the tivoli + efterfest

igår var man på the tivoli med mamma, daniel, patric och deras alla kompisar. och då verkligen menar jag alla, dom kände ju för fan alla som var på det stället! eller i alla fall de som stod i baren haha. inte ungdomarna som stod i klumpen ;p
Det var sjukt lång kö till sugarplum fairy konserten igår, men man fick gå förbi alla eftersom man kom in VIP. skönt att slippa frysa!
LYLA (<3) var det första förbandet och vi som kände dom var heelt vilda haha. sedan hade jag dock inte kryss på handen som visade att jag var minderårig så jag fick köpa i baren, men det tyckte jag var pinsamt så mamma fick köpa haha. vi skrek även en massa åt LYLA, sista låten var SJUK bra! går inte att beskriva. sedan kom andra förbandet, han som sjöng var ju bara så sjukt snygg haha. tyckte även mommy (:
SEN tillslut kom sugarplum fairy som inte alls var bra, LYLA var bäst den kvällen. fyfan! SHE med sugarplum var den låten jag väntade på haha, den var faktikst bra.
Jag stod med björn hela tiden typ och dom andra, för mina brossor "hängde" i vinylbaren och raggade brudar med dom andra haha. helt fel! men det var kul att stå med björn, för han bjöd mig på en massa drinkar hela tiden tihi, buse. plus att calle var jättefull och sa att vi skulle spela tennis idag men jag tror han dock är jättebakis, stackare. men när sugarplum fairy hade spelat färdigt följde jag med dom andra in till vinylbaren. där var soft som fan, aah. danne (min bror) bjöd mig på öl hela tiden och var jättefull, patric (min bror) blev sur när jag drack och han var också jättefull. bra sammarbete säger jag bara ;) och chele började babbla en massa haha. chele: paula, lilla gumman. du vet att jag kommer alltid att finnas här för dig, det vet du! om dina brossor är typ borta eller du inte kan snacka med dom. du måste veta det, bara att ringa eller så!, haha awi, gulligt sagt (: sedan köpte även han en drink åt mig med alkohol HAHA eftersom bartendern tyckte det eftersom jag hade fått det hela kvällen och NEJ det skulle inte vara ngåon jävla vanlig cola heller ;) utan en drink kom dom på sen. & tydligen är christoffer min 3e bror haha. han sa att han är som det, och jag har inte träffat honom på as länge, helt fel där med haha. men kul att dom känner så (:
när vi sitter ute säger han dooki eller vad fan han kallades för "hon bestämmer väl fan själv vad som ska in i hennes mun eller inte!" HAHAHAHA oh my god. så han andre "det blev nog lite fel.." hahah oooh dom är så jävla roliga. jag har kommit på att våra fester sucks haha. eller dom kan vara roliga ibland. men cong har rätt, de flesta går ut för att strula och sånt , inte ha kul typ ;s men de gör dessa personer! ;) haha helt annorlunda med äldre folk.

om jag kommer på något mer kul som hände igårkväll skriver jag till det later! är sjukt trött nu, ska sova
ADIOS! (som elle brukar skriva) PLUS att ni måste köpa lyla's skiva. för det ska jag dock göra

Inga kommentarer: