onsdag, november 22, 2006

sjuk?

jag mår blöö just nu om jag ska vara ärlig. är fortfarande jättetrött även om jag har sovit i två timmar och 35 minuter. har ont i halsen, ont i huvudet och mår illa! fan vilken härlig känsla alltså :)

annars har min dag varit rätt så skön. sov till 11 för vi skulle på föreläsning kl halv 1, sen mentorsmöte. fick man reda på frånvarotimmarna! jag hade 36,5 timmar = 11 %! haha jag fattar inte? ofta jag har skolkat mer än joel och jimmy? fast i och för sig, man ränkar in när man varit sjuk där också. och jag har ju varit sjuk två veckor för ett tag sen.
men ingen slår rebecca! 52 h = 16 % hahaha & hon säger att hon aldrig ska skolka mer.. yeah right , och du tror på det själv!

-
ska sola snart väl, har ju simnin imorgon med klassen. sen funderar jag på att läsa igenom historian lite för imorgon hinner jag verkligen inte! har SÅ mycket att göra imorgon. körvigt värre

sen på söndag spelar chelsea fc (<3)>man united ! oh herre gud. jag döör ! chelsea måste vinna för då vinner dom premier league :)

1 kommentar:

Anonym sa...

nigga ;)