måndag, november 13, 2006

the scientist

come up to meet you, tell you im sorry.
you dont know how lovely you are.
i had to find you,tell you i need you, tell you i set you apart

so tell me you love me,come back and hold me.
oh and i rush to the start.

:'/ ... soRRi

-
"when a herooo..." pang bong. ligger man under elles bänk, då man försökt störa elle under hennes läsning av någons arbete.
satt på bordet och hade benen över en stol. lutar jag mig fram och stör elle med mitt finger sedan ligger jag där. som en gast och ingen kan hålla sig för skratt! dagens bästa haha
-
huvudvärkhuvudvärkhuvudvärk
over-the-top-dag? haha jag är som jag är, gott folk.

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha synd att jag missade det ;P

Anonym sa...

BÄST ASSÅ JAG DOG AV FLABB HELT SERISÖT , SITTER OCH SKRATTAR FÖR MIG SJÄLV xD