lördag, oktober 28, 2006

Twilight - uh heting (;

Jag hade sjukt kul igår! Först var man hos Bosse med co, dom drack men icke jag. Vid tio i elva tog vi bussen in till stan med Jim och dom som hade förfest i huset bredvid.
Träffade en massa både utanför och inne på Twilight. Riktigt kul folk! Blandat folk (:
Inte bara en massa 90or & 91or. Det var även 89or och en del 88or. Eftersom de höll i det.

När jag skulle hem står HAN där, oh my god! Så kramar han mig säger hej gumman och en massa massa mer! Kan det bli bättre?! Men så dum som jag är frågar jag inte efter hans nummer haha. Och ångrar mig som fan nu. Kommer ångra mig resten av mitt liv! Men man får väl hoppas att man träffas igen. Det skulle bli super (:

(& jag hatar ER. Fyfan vad jag gör det! Varför skulle ni TRE vara där? OH. Dö på er)

Opinsamt det kommer vara för mig på måndag nästa vecka! Jag tänker INTE gå till Olympia något mer.
-
Elle! Jag har SÅ mycket att berätta när du kommer hem haha. Du kommer dö (;

Inga kommentarer: