måndag, oktober 23, 2006

har inget att göra

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"..på mina nya stövlar, och istället för att fortsätta vidare ner på betongen.." ur - djävulen bär prada

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
min plånbok som innehåller h&m, bibliotek, bankomat kort m.m plus en 50 lapp!

3. Vad var det senaste du såg på TV?
las vegas precis, allra första avsnittet när danny har sex med bossens dotter haha

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
17.05? JA, den var 17.05 maha tur

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
merci låten på tv'n haha "merci for beeing you"

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
var senaste ute idag och då var jag påväg hem från skolan

7. Vad hittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
skulle skriva något kul i min blogg, men så hittade jag denna i elles blogg. så fick göra detta

8. Vad har du på dig?
jeans, randig långetröja & skärp

9. Drömde du något i natt?
med mitt minne så kommer jag inte alls ihåg om jag drömde inatt

10. När skrattade du senast?
i skolan, lätt! när jag, jimmy & joel var så omogna och kastade pappersbitar i andras hår (: och dom fick damp

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
affisch på håkan och en fornarina bild. hylla, tavla, lampa. tror det var allt?

12. Har du sett något konstigt på sistone?
på stan i lördags. några som dansade rätt roligt, men verkade kul i alla fall!

13. Vad tycker du om den här utmaningen?

helt okey, kul att svara på alla frågor. har inget bättre för mig. jo, plugga men what the fuck!

14. Vilken var den senaste film du såg?

"volver" tror jag, har inte varit hemma så mycket i helgen. där med har jag icke hunnit se någon film

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
skulle flyttat direkt till usa med mommy och börjat på high school & köpte lite coola stuff till oss haha, först och främst: fintfint hus eller finfin lägenhet! utan tvekan & givit mina brossor också lite pengar. hallå, jag är väl inte självsik?! och skänkt lite till välgörenheter (:

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till:

att jag är homosexuell. haha nej skoja ;P att jag faktikst kan vara pedant ibland när jag inte har någat att göra!

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?

ge mat åt fattiga. tycker ikea-mannen borde skänka han också! snåle jävel som kör runt i sin gamla volvo & bor på landet

18. Tycker du om att dansa?

sjukt kul maha. därför man går ut på wannabe-uteställen, eftersom man inte är 18+ än

19. George Bush?
har absolut inget vettigt att säga om den mannen. eller jo (fast vettigt & vettigt:roligt) han är den näst dumaste presidenten i usa (?) efter sin pappa hah

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
david and nicole - matchar så bra haha

22. Skulle du nånsin vilja bo utomlands?

lätt! jag ska för fan flytta till usa. blir antagligen new york, californien eller vegas baby, vegas!

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?

"Du har förändrat världen kvinna, you're best!" haha yeah dream on baby

3 kommentarer:

Anonym sa...

fan vad du är kletig paui ;D hiho ! <3

Paula sa...

haha jag vet. du med michelle :D <3

Emma sa...

hahah, jag snor listan från dig paula ;)