torsdag, oktober 26, 2006

dagen är icke speciell

precis. dagen har inte varit värst speciell som den annars brukar vara.
Eller jo, en insident i skolan - i vårt klassrum. Eller hur elle? ;)

spanska provet gick faktikst bättre än väntat! okey, jag kommer att få ig men endå.
Så här bra har jag nog aldrig gjort ifrån mig på ett spanska prov (:

nu ska jag plugga - göra labrapporten och träna på boksamtalet.

ikväll - kolla på en träning som jag kanske ska börja på? (:
halv 8 börjar den så får sätta igång med pluggandet.

2 kommentarer:

     sa...

HAHAHAH , och dte fula är endå en sak som jag ska berätta imorogn .. and its about the person you think it is , ofcourse! haah paula + elle = BÄZT

Paula sa...

OH MY GOD ! berätta NUUUU på msn, du mååååååste :D:D skynda för fan. haha kan knappt hålla mig (: