torsdag, september 21, 2006

stan m.m!

mina skor snart <3jason wahler <3
först var det skolan, sedan bar det av till stan. skulle fika med cong, det var skit mysigt (: tack för idag. får vi göra om tycker jag.

sedan stack man hem och gjorde ingenting. jo, kollade på tv dock! först blev det amazing race, vänner, my sweet 16 (de mest bortskämda ungarna i världen och de fyller bara 16!), sedan LAGUNA BEACH <3>JASON är bara förjälva snygg alltså. jag dööör!
OH, när jag letade efter bilder på Jason Wahler så kom en sida upp, som typ lunarstorm för lite äldre. Så var han medlem och man kunde skriva i hans gästbok, jag dör ännu mer !!
-

jag kom på igår när jag låg i sängen och skulle sova att jag följer rätt många serier. här är några av dem: Laguna Beach, The Office, Weeds, Desperate Housewives, OC, House, One tree hill, Las Vegas, CSI, Prison Break, Vänner, Fraiser, Seinfeld, Idol m.m! (Skriver in om jag glömt ett program!)

Igår blev jag även knarkberoende, smoke more weeds!
http://waytoomany.com sjukt bra sida alltså hahahah protect your lips from aids (too)
-
När jag väl är igång med allt skrivande, kom jag på att jag vill även ha dessa skor :D sjukt nice är de alltså! DC for life