onsdag, september 27, 2006

igår och idag

igår var en av dom chillaste dagarna ever. träffade karl, axel och max klockan tio över tio utanför friskis, därefter stack jag, karl och axel hem till axel. max skulle träffa johan. när vi kom hem till axel tog vi ut täcken och kuddar på studsimattan. skit mysigt! låg vi där och snackade om allt. Axels syrra kom ut efter en stund med mat till oss, skit go. en liten stund senare kom max och johan (: så hade vi kul hela dagen och skrattade en jävla massa. har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv som igår! fyfan. älskar att umgås med er. sedan krängde vi maränsviss ;D eller hur fan det stavas. sjukt gott haha. karl och max var bara allmänt kåta haha, speciellt karl som höll på att "fota" max typ mellanbena hela tiden. haha ni är så sjuka! aja, kommer fan inte glömma denna dagen i alla fall. sen stack max och johan så vi var kvar hos axel en stund och plugga. skit flitiga tycker jag (;
-


idag: jahapp, just nu är man i skolan och det suger. alltså man gör fan ingenting, lika bra att vara hemma! man gör ingen nytta. nu ska jag ner i klassrummet, nån ringde nån :P haha skriver senare

uppdatering: varit och kollat på axels och hans band, sjukt bra var det! exakt min musik smak, eller om man bortser lite från skriket ;p annars var det perfa. annars har man varit hemma och chillat! & jag stör mig som fan på msn, cp viruuuuuuuuuuuuus.


haha mamma var på mötet i skolan, så fick säga sanningen om att jag inte var i skolan igår.
Paui: vafan! jag orkade väl inte gå en mil?
Mamma: nene, klart. men skit samma :P
så det var soft, fick ingen utskällning eller något haha.
-

Nej fan, nu ska jag skärpa till mig i skolan som fan. Får bara en chans i livet, och det är nu. Ta vara på den ;p visa ord från paui.